söndag 24 juni 2018

Victorias Secret


Victorias Secrets produkter har varit en lite hit or miss för mig - vissa produkter har varit bra kvalité och vissa ej. Första gången jag köpte underkläder så var det massa lösa trådar direkt, som tur fick jag pengarna tillbaka då. De andra jag köpt sen dess har varit riktigt bra kvalité, snygga och bekväma. Har haft en vaniljparfym som jag gillade väldigt mycket. Men mina favoriter är nog deras accessoarer - de är väldigt fina och hållit bra. Jag var väldigt sugen på en handväska först men det fick bli ett necessär set istället.


På VS i Stokcholm har jag alltid fått bra betjäning. Kollade igenom ett bra tag olika modeller och under tiden fick jag en rabatt kupong. Alla accessoarer var nedsatta med 40% om jag minns rätt, till sist föll valet på detta set som blev runt 30€. Den stora väskan var perfekt på hemresan att packa mitt nya smink i och den lilla så har jag använt flitigt när jag har med mig vardags make up. Den ryms in i den andra också. Så snygg metallisk rosa. Rabattkupongen använde jag till en handkrämstub med vaniljdoft. Vad är era favoritprodukter från Victorias Secret?

1 kommentar:

  1. Åh så skönt att kunna få betjäning på svenska i VS butik! Jättefina necessärer, riktigt din stil! Min favorit och det enda jag för tillfället har från VS är en fragrance mist som heter crush. Den fanns som parfym också men dubvet jag o min länslighet så jag ville ha den i mist. Plus på toppen är att Mika ville köpa den till mig <3 den här Crush doften påminner jättemycket om en v mina första parfymer som jag köpt själv som var från Jackpot o hette Anytime.

    SvaraRadera