lördag 11 november 2017

I love me 2017 shopping


På I love me mässan fanns en hel del intressant att köpa. Jag hade dock shoppat en del makeup redan i Helsingfors, så bestämde mig för att spana på sånt som kan vara svårt att få tag i samt bra erbjudanden. Speciellt penslar och sånt passade jag på förra året och så även i år. På NYX hade de ögonskuggor för 1€, jag köpte 3 stycken och har gett någon i present. Från Elina Glitter så köpte jag 3 olika lösglitter och stenar. Har beställt med en vän efter en bra produkt att fästa själva glittret med, har make up stores mixing liquid men den börjar vara slut och börjar bli gammal.


På ett ställe fanns det Beautyblenders förpackningar och alla var olika, så hittade en som hade hela 5 produkter för 19,90€. Vilket kap! Eftersom jag föredrar Real Techniques miracle complexion sponge så tyckte jag de här är verkligen värd att testa. På Make Up Forever sidan hade de lyckohjul och jag vann båda gångerna jag slapp med - ett läppstift och en puder produkt. Läppstiftet har jag redan testat och älskade den vårdande formulan. Läppomadat fick man på ett ställe när man fyllde i en utlottning. Eyleure lösögonfransar såg intressanta ut så de fick också följa med hem.


De här är köpen jag är mest nöjd över - har väntat på att hitta dessa makeup svampar från Ecotools. 4-pack Real Techniques makeup svampar av favoriten fick följa med mig hem och ett penselset, borsten längst till vänster har jag från förr och älskar den. Alla dessa var väldigt förmånliga - kanske 8€ - 15€ - 10€ om jag minns rätt. Jag är glad jag köpte de här på lördagen för på söndagen var många produkter slut.


En väldigt fin och intressant tejpborste rulle hittade jag också. Kommer att skriva mera om denna i det sista inlägget om mässan som kommer upp inom kort. Lite smått och gott ätbart blev det också inhandlat samt Pukka te, 3 paket för 10€ kunde man inte motstå. Har smakat på båda och är väldigt goda.


Nu ska jag hänga upp tvätt, lägga igång en till maskin och sen ta det lugnt. Imorgon jobb och på måndag blir det första Avon julvisningen, ska bli så roligt :) Har några paket jag väntar på också. Ni kommer att få se närmare vad som finns där. Jag funderar på att göra en julkalender på bloggen i år och lotta ut något varje dag, om det finns intresse. Detta skulle vara något som inte är sponsart utan jag själv sponsrar den. Är ni intresserade? :) 

1 kommentar:

  1. I love me mässan verkar ha varit super, något annat år måste jag också ta mig dit :)

    SvaraRadera