onsdag 1 november 2017

5 x YouTube


Jag har nys kommit hem från Avon Teamledarskolning och tidigare idag så har jag fotat en del till bloggen. Tänkte slänga in ett inlägg innan det blir läggdags, lite videon + tips på Youtube. Det är härligt med hösten när det kommer bra program, som t.ex Så mycket bättre. När Uno sjöng denna blev jag så berörd att jag grät. Så fin låt, så fin röst.


En av mina favorit YouTubers just nu, handlar om skönhet och smink. En riktigt härlig tjej, med välgjorda videon och intressant innehåll.


En av mina favorit låtar just nu som går på repeat. Dansar loss hemma :D


Att hitta nya artister är alltid roligt. Denna låt gillade jag extra mycket.



Min favorit skönhets kanal. Nyheter och updates kommer ofta, de testar hur många swatches/användningar är i en produkt m.m. Så är de så roliga också :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar