fredag 24 juni 2016

Avon Shopping & Goodiebag


I min senaste Avon beställning passade jag på att beställa Anew Vitale BB kräm. Detta är en förnyad produkt och är en av mina favoriter på sommaren. Avon Cherish the moment doftprov fick jag i goodiebagen i Tammerfors. Tilly Watch är en riktigt snygg klocka som jag köpte till mitt lager. Smycken och klockor är väldigt fina i verkligheten, alltid bra att ha i lager.


Silver och guld är en riktigt snygg combo. Förutom kataloger, prover m.m så var detta med också. Penseln blev jag så glad över, hade redan tänkt beställa en till mig själv. Bronzing Pearls är en storsäljare och räcker hur länge som helst. På Teamledardagen fick fick information om nya produkter, bl.a CC pennorna. Ska bli spännande att testa på röda partier.


Vi fick också se flera nyheter som är på kommande och olika program. Ser verkligen fram emot mycket. Inkommande måndag så är det också Avon-Kväll i Vasa, både för konsulenter och inresserade. Det är på måndag 27.6 kl.18 - ifall ni är intresserade skicka ett mail till ninaholm88@hotmail.com så berättar jag mera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar