söndag 12 april 2015

Länk kärlek

När jag surfade in på Finlandssvenska bloggare idag hittade jag ett fint inlägg om videobloggare - där min första videoblogg var med! Så roligt, detta kallar jag länk kärlek i Finlandssvenska bloggvärlden :) Jag kan lova er att det kommer flera videon mycket snart - Missa inte det! Här hittar ni min YouTube kanal. Har även en tävling i videon. Det är så roligt att se att det är flera som videobloggar ^^




Jag blev så här glad när jag såg inlägget där min video fanns med, några år gammal bild ;) Denna dag och kväll har jag uppdaterat min lista på bloggar jag läser här till höger. Kanske din blogg finns med? :)
Jag har också suttit och fixat bilder i mappar på datorn, snart kommer jag nämligen att få en extern hårdskiva dit jag ska spara alla bilder och viktiga dokument.

Missa inte att delta i tävlingen där du kan vinna Avon produkter till ett värde av 60€, tiden går ut vid midnatt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar