måndag 6 april 2015

Den tog slut! - Mars



Adidas deo control - Helt okej, god doft. Var rätt så dryg också. Tror dock inte jag kommer att köpa den igen.

Kicks eye makeup remover pads - De två första gångerna var de helt okej om man hade lite ögonmakeup - trots att jag har haft burken upp och ner så torkade de sista bort. Tog inte alls bra bort mascara. Kommer inte att köpa igen.

Isadora Dynamic Lash Growth mascara - Denna har tyvärr torkat, men helt okej mascara. Längre fransar vet jag inte om jag har fått, ingen stor skillnad i så fall. Kommer troligen inte att köpa igen när det finns bättre på marknaden. Bra vardagsmascara dock om man snabbt vill bara ha lite grann :)

Lumene Blueberry Volume mascara - Lätt att jobba med, speciellt om man har bråttom. Gillade den. Kommer kanske att köpa igen.

Ren Everclam Global protection day cream - Inget speciellt för mig och en hemsk doft enligt mig. Blä. Kommer inte att köpa igen. Inte märkt något extra med den.

La Roche-Posay Lipikar Baume AP+ kräm - Denna har varit räddare i nöden nu när jag har behövt mera fukt. Lugnat ner huden väldigt bra. Använt den som natt kräm mest. Kan tänka mig att köpa den igen.

Sephora Peony moisturizing body lotion - Denna har jag fått i present och använt sparsamt. Härlig doft :) Kan tänka mig att köpa nåt från Sephora bara det skulle finnas i närheten :P 

Avon Senses recharge shower gel - Fräsch doft med passionsfrukt och musk. Denna finns inte längre i sortimentet. Gillade den ^^

Yves Rochér Micellar Cleansing water. - Använt den som ansiktsvatten. Tycker den är bra, har haft den förut. Kommer att köpa den igen. 

2 kommentarer:

  1. Åh nu kom äntligen inlägget som jag väntat på! :D härligt :) Dumt med kicks remover-pads att dom torka! :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp dessa inlägg är roliga att läsa :) Jo det var verkligen synd, på förpackningen står de att de ska hålla 3 månader öppnade. Men ändå blev de torkade fast det var inom detta :/ De var inte alls bra från början heller.

      Radera