fredag 24 april 2015

Senaste på Insta



Underbara fredagen är här! Igår fick jag min utväxt färgad med Avons Dark Brown 4.0, så bra färg som passar mig. Längderna fick också en dos färg med KC Proffessional Color Mask Paint i purple rain. Och min lugg och topparna blev klippt. Awesome, tack frissan C ^^

Tidigare i veckan så fick jag 2 Avon paket på samma dag, helt underbart att få packa och pyssla. Det ger mig ro i själen :) som julafton varje gång det kommer paket. Ska nu snart iväg till hemstaden, både leveranser på vägen och möte med planering inför söndagens evenemang. Och idag börjar jag också med hudvårdsserien Nutra Effects - Clinique passade tyvärr inte mig så bra som jag trodde. Recension om den serien kommer inom kort.

Ha en underbar fredag alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar