fredag 13 mars 2015

Fredagspizza

Nu är det äntligen fredag! Denna vecka har jag varit på kurs på dagarna och de flesta kvällar har jag haft något inplanerat. Bara roliga saker dock :D Igår kväll fixade jag naglarna, denna gång blev det Isadoras lack i färgerna angel wings och power pink, glittret är ett Gina Tricot lack party.

Vi testade för första gången äta pizza på Tesses café, jag har inte varit dit sen sommaren och då köpte vi glass. Jag tog kebabpizza och tillsatte bernaisesås till. Det var riktig gott :)

Nu passar jag på och tvättar, förbereder lite papper och inlägg innan det blir natten. Ska imorgon bitti iväg till Seinäjoki på Avon hudvårdsskolning. Ska bli riktigt roligt och intressant, det är många år sen jag varit på det och produkterna har förändrats en del. På kvällen får vi besök så då blir det kvällschill i gott sällskap ^^

Ha en riktigt trevlig helg alla läsare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar