onsdag 4 mars 2015

Bloggrubrik & tävlingspåminnelse

Jag sitter som bäst och funderar över bloggens namn/rubrik I'm not a shopaholic, I'm a treasure seeker för nu känns det som det är dags att byta. Jag vill ha något mera om har med smink och sånt att göra, läppstift är ju något som jag alltid kollar först när jag vill köpa nåt nytt smink och jag älskar att pröva nya produtker - hela upplevelsen som förpackningen, förväntningarna osv.

Ninozia kommer att vara kvar men sen skulle det vara något annat. Kommer nämligen att fixa en ny header snart också, så det vore fint att få nytt namn på samma gång. Nån som har tips?

Glöm inte att delta i tävlingen om en Avon goodiebag, sista tävlingsdagen är imorgon vid midnatt! 


1 kommentar:

  1. Jag tycker du ska ha kvar Ninozia ;) men hmm.. den där texten.. vad kunde det vara istället?

    SvaraRadera