måndag 23 mars 2015

Try me out monday


Vilket väder vi har haft idag. Grått, trist och snö. Jag piggade upp min dag med att pröva tre nya produkter som jag har haft och vänta i mitt skåp. Sen har jag läst i den fina Marilyn boken som jag fyndade på loppis för 1,50€. Och druckit te förstås. En rikigt mysar måndag :)

Högst upp till höger är det Avon Glimmerstick ögonbrynspenna, den hittar ni här på sid 66. Jag älskar vanliga Glimmerstick eyelinerna och har minst fem stycken, så denna blev mitt senaste köp. Den var lätt att applicera, lite mot mörkare hållet för mig men det gör inget. Snyggt med markerade bryn! Det bästa? Att inte behöva vässa den! Man skruvar bara upp mer produkt. Prisvärd när man nu får välja två Glimmertick för 10€ tillsammans ^^

Nedan är ett doftprov på Avon Premiere Luxe Gold. Detta var en specialutgåva, har i lager av parfymen så ska se om denna är något för mig om jag öppnar den eller sparar den ännu i mitt lager. Ska se hur den doftar under dagen på mig. Den vanliga Premiere Luxe finns här på sid 28 :)

Isadora Nude sensation fluid foundation har jag läst mycket om på sociala medier och varit riktigt nyfiken på. Jag har den ljusaste nr 10 - men den är ändå för mörk för mig :( Kändes helt okej på huden först, tog dock länge innan den torkade. Kan tänka mig att den är bättre också för de som har lite torrare hud. Så om någon vill köpa denna för 5€ och hämta den av mig i Vasa, skicka ett mejl på ninaholm88 (at) hotmail.com. Pipetten har inte vidrörts vid min huden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar