söndag 15 mars 2015

Avon vårnyheter

I tisdags var jag på mitt första Teamledar möte i Seinäjoki. Det var första gången jag åkte med Onnibus och det var en positiv upplevlse ^^^

På mötet fick vi ta del av nyheter, nya kataloger m.m. En riktigt toppen och inspirerande möte :)


Avons hudvårdsserie Solutions kommer att falla bort och istället kommer denna serie nutraeffects. Snygga förpackningar. 



Dessa blev jag riktigt kära i och har ett par hemma :) Alla Avons smycken är helt nickelfria, de håller sig snygga och har hög kvalité. De är riktigt fina i verkligheten och ser väldigt lyxiga och dyrbara ut. 


Maffigt halsband ^^


I lördags var jag även på hudvårdsskolning där det var Anew produkterna i fokus. Väldigt intressant och en underbar kvinna som höll i skolningen - en inspirerande dag. Väldigt nyttig och bra info nu när jag kommer att börja ha flera visningar och vara med på mera evenemang. 


Söt väska ^^


Nutraeffects produkter kommer till försäljning i kampanj 6.


Även en ny herrdoft fick vi dofta på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar