måndag 2 mars 2015

Avon

Uppdaterad 6.10.2017

Jag levererar utan extra kostnad Vasa-Korsholm-Nykarleby. Mer info hittar ni via min hemsida.

Som Teamledare med egen FO-nummer så har jag en fin möjlighet att få jobba med Avon på många sätt - även här i bloggen som fungerar som min egen hemsida ^^ Mitt och min kollegas mål är att nå flera svenskspråkiga - både om företaget Avon och deras fantastiska möjligheter att beställa till sig själv och andra eller de som vill satsa på en karriär. 

Nedan ser ni Avons erbjudande till de som skaffar kundnummer mellan kampanj 13 och 17

Att skaffa egna kundnummer kostar inget, man binder sig inte till något och man kan beställa när man vill.  Nedan kommer mer info om hur det fungerar i praktiken. Tveka inte att kontakta mig om det är något ni funderar över.





Hur beställer jag Avon produkter? 

Via min webshop här eller via egen kundnummer.

Så här får du egna kundnummer:
Du bör ha fyllt 18 år och ha en fungerande e-postadress.

Till registreringen behöves dessa uppgifter:

Namn
E-postadress
Adress
Telefonnummer
Personbeteckning (behövs endast vid registreringen, så att Avon får bekräftat att det är du som får kundnummern)

Skicka dina uppgifter till min mejl ninaholm88@hotmail.com eller adda mig på facebook Nina Holm och skicka via privat meddelande.

Kundnummern får du inom några dagar till din e-post, så att du därifrån kan registrera dig. Efter detta kan du logga in på Avons hemsida för konsulenter.

Din kundnummer kostar dig inget och det är inget säljtvång. Du kan sälja produkterna till vänner, bekanta, släktingar och så vidare eller bara beställa till dig själv, hur du tycker att det själv passar :)

Du kan sälja genom att dela ut kataloger och samla ihop beställningar på det viset eller hålla visningar.

RABATTERNA:

50€ - 79,99€ - 15% på kosmetika + postavgift 5,50€
80€ och över - 25% på kosmetika + gratis postavgift

Vi har även fina kampanjer där man kan tjäna till sig gåvor. Du kan ta i användning dessa produkter själv eller sälja dem vidare och tjäna mera :)

FÖRTJÄNING OM DU SÄLJER TILL KUNDER:

Kunderna betalar till dig katalogpris och du betalar till Avon till rabatterat pris. På detta sätt lämnar du med en del av kundernas betalningar till dig själv - din belöning. Som ett exempel: på varje såld för 100€ så lämnar du med ungefär 25€. Väskor och smycken ger dig -15% rabatt och vissa specialerbjudanden är det -10% rabatt.

KAN JAG BESTÄLLA ENDAST TILL MIG SJÄLV?

Ja, du kan beställa till dig själv bara via konsulentsidorna och få likadana förmåner, extra gåvor, demoprodukter som inte finns i katalogen. Alla erbjudanden finns på din sida ladattavat tiedostot.

POSTAVGIFT/BETALNINGAR:

Om din beställning är under 50€ är frakten 5,50€ och är den över 80€ är det gratis frakt.
Med ditt paket får du 2 veckors räntefri betalning. Din räkning syns på dina sidor efter att du skickat in din beställning.

KAN JAG BESTÄLLA AVON PRODUKTER UTAN ATT HA KUNDNUMMER?

Ja, om du först vill pröva produkterna innan du tar en kundnummer eller helt enkelt bara vill beställa - kan du göra det via min webshop. Det går också bra att kolla på katalogen på Avons hemsida och skicka in beställningen till mig via e-post ninaholm88(at)hotmail.com eller om du vill ha en katalog i pappersformat kan jag skicka per post till dig (endast i Finland). Skicka dina adressuppgifter till min e-post så lägger jag en katalog på posten. Jag leverar varorna till dig Vasa-Korsholm-Nykarleby utan extra kostnad, ifall du bor längre bort och det ska postas blir det postavgift. Eller så samlar man ihop beställningar på 50€ och lägger in med egen kundnummer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar