tisdag 2 maj 2017

Urban Decay Noctural Shadow Box


När jag var i Tammerfors så kollade jag på olika sminkprodukter och funderade länge på denna från Urban Decay - Noctural Shadow Box, men lämnade den när jag ändå hittade en del annat. Tills jag kom hem och kunde inte sluta tänka på den. Perfekt förpackning också, samt att UD ögonskuggor är mina favoriter just nu. De håller bra, grym pigment och lätta att jobba med.

Tänkte beställa den från Sokos hemsida men den var helt slut. Kollade andra alternativ, de flesta skulle dock bli så dyr frakt, samt att den är limited edition så inte så lätt. Så hade jag en vän som skulle till Helsingfors och där borde det finnas kvar. Det fanns en! Blev så glad när min vän kunde ta hem den till mig, tack! Älskar färgerna. Perfekt till många looks.


Vilka är era favorit ögonskuggspaletter om ni måste välja? :) Mina är helt klart Urban Decays.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar