fredag 5 maj 2017

MOTD: Metallic bronze


Vad skönt med fredag, ännu till en ledig sådan. Sovmorgon och Snowball mys, sen sminkade jag mig i lugn och ro. Idag bestämde jag mig för att pröva några nya produkter: Urban Decay Noctural shadow box, Ofra Nikkietutorials Collection liquid lipstick i färgen Coven samt Urban Decay de-slick setting spray.


Ännu en gång måste jag säga - jag älskar Urban Decays ögonskuggor! Så fina färger fanns det i denna palett också. Ska testa andra färger imorgon. Setting sprayen får vi se efter en tid, har haft all nighter tidigare som jag gillat men ville ändå ge denna en chans.


Jag har nu testat två av liquid lipstick från Ofra och jag gillar de verkligen. De sitter bra, är lätta att applicera och det blir ändå bra. Bra hållbarhet har de också. Har också Everglow highlightern från samma kollektion - alltså denna glow! Älskar det, det blir aldrig för mycket glow ;)


Jag kommer småningom att pröva liquid lipsticks från ett nytt märke för mig - när de kommer på posten, stay tuned... Vilka är era favorit liquid lipsticks? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar