torsdag 6 augusti 2015

Senaste shoppingen; Avon kampanj 10


I förra kampanjen så blev det lite Avon shopping och gåvor. Jag har köpt lite mer än det på bilden, kommer nämligen att börja ha ett litet lager hemma. 

Outspoken by Fergie giftset med doft + body lotion, trodde inte jag skulle få denna när det var så länge lagret räcker men den kom! Jag har haft parfymen förut och gillar den :) En ny Anew Clinical fuktgivande mask fick också följa med, Anew dag- och nattkrämen har jag fått som gåva via poängsamlande. Jag ska börja med den serien efter nutraeffects serien.

Anew serum köpte jag som var med ett set med olika produkter, det var främst serum som jag behövde själv så resten kommer att få gå till lagret. Det var något erbjudande på nätet. Skin so soft är en typ av hårborttagningskräm som jag är nyfiken på. Schampo, balsam och oljan fick jag också gratis :) Dushgelen som syns där bakom, Anew ansiktsvatten och naturals rosvatten är gåvor som jag fått enligt försäljning.

Den produkt som jag är riktigt nyfiken på är extra lasting pudret. Bara något puder tar slut så ska jag pröva denna :P Visste ni att Avon har nu också Tangle Teezer i Avons färger? Den är svart och rosa! Jag älskar denna hårborste, har redan två rosa, en i väskan och en hemma. Bredvid har jag ett av Avons gel lack i färgen sibera, riktigt snygg svartblått. Planet Spa produkterna är en body scrub och decotellage serum,

Ser ni någon intressant produkt? :) 

2 kommentarer:

  1. jåå typ ALLT är intressant ju! :) Ge mig Ge mig! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det så? :D Jag slutar aldrig förvånas under alla år när det kommer nya produkter ofta som väcker ha begär ;)

      Radera