måndag 10 augusti 2015

10-9-8-7 listan

10 saker jag tycker om:
- Min sambo
- Katten Snowball
- Min familj
- Mina vänner
- Att testa nya produkter
- Ugglor
- Dalahästar
- Tv serier
- Ljusmys
- Avon och att vara där jag är nu som Teamledare :)
9 saker jag tycker mindre om:
- Gröt
- Spindlar
- Oreda
- De som hånar/mobbar
- När dator/telefon zippar xD
- Slö internet -_-
- Hundar (efter att ha blivit biten några gånger)
- Saltgurka
- De som är mycket sena
8 bloggar jag läser:
7 saker jag vill göra i framtiden:
- Ha en egen butik/shop
- Resa till London
- Bo i ett eget hem ej på hyra
- Alltid ha minst 1 katt :D 
- Åka till Medelpad och se den fina naturen igen och shoppa i Sundsvall
- Vara frisk
- Göra en spa resa med sambon
6 saker jag är rädd för:

- Att någon nära ska dö
- Spindlar
- Att det börjar brinna
- Olyckor
- Cancer

- Att drunka
5 platser jag tycker om att vara på:
- Sängen
- Bland människor
- Villorna
- Hemgården
- Vår soffa
4 ord som beskriver mig:
- Glad
- Social
- Egen
- Fjollig :D
3 saker jag ser fram emot:
- Avon galan
- Julen
- Hösten med ljus- och bokmys
2 bra filmer:
- Unbroken
- Get hard
1 bra låt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar