lördag 22 augusti 2015

My Beauty Collection: Hair - Osis Glamination Strong Glossy Hairspray


Denna spray kom i en livbox och har varit en perfekt storlek att ha med sig i väskan. Det är en fixeringsspray som ger glans utan att bli sådär krispikt. Den doftar helt okej och jag tycker att den har varit bra om jag bara vill ha lite spray i håret men ändå glans.

När man har sprayat lite av den känns det som om man nästan inte har någon produkt i håret alls, vilket är ett plus. Lätt att borsta ur, söker man en spray med mer stadga skulle jag inte välja denna. Sambon som fixar håret först med Wellas stylingpasta tycker inte denna ger ordentlig stadga för att hålla under dagen. Priset på normalstor tror jag är runt 20€. Jag skulle inte köpa den i fullstorlek eller igen, det finns andra produkter som mera motsvarar det jag söker.

+ bra om man vill ha spray + glans
+ lätt att borsta ur
+ får ordning enkelt och snyggt på småhår

- hållbarheten
- priset

Denna produkt får 3 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar