torsdag 28 maj 2015

C8 is on!


Torsdagar, var tredje vecka är alltid lika roligt för mig. Då börjar den nya Avon katalogen! En katalog gäller i tre veckor, sen ny kampanj. Oftast är det samma produkter, men alltid nya produkter och erbjudanden. Det som jag också tycker är fantastiskt - är att de också förbättra produkter som varit med länge ^^

Den stora nyheten är i denna kampanj är en ny parfym i serien little black dress - eau fraiche. I denna är doftnoterna citron, pion och mysk. Helt i min doft! Jag har fått möjlighet att pröva den här innan och den doftar så gott :) Jag gillar de som har citrusfrukter. Denna finns här i katalogen på sidan 3. Sista beställningsdag är 16.6. 

Jag tycker om att variera bland olika parfymer efter tycke och humör. Denna kommer passa fint nu till sommaren när den känns lätt och fräsch. Vill ni ha en papperskatalog per post? Eller veta mer? Kolla under flikarna strax under headern eller sätt ett mejl till: ninaholm88 (at) hotmail.com.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar