onsdag 27 maj 2015

Avon visning 24.5


I söndags hade jag visning hos en vän. Vi var inte så många så det blev ett riktigt lyckat event där man hann få fram mycket. Alla som var på visningen hade använt Avons produkter, så det var roligt att få berätta mer om Avons historia, om olika produkter, patenter med mera.

Nagellacken var väldigt populära och är så glad över plexilådorna som jag använder. Man får det så fint uppbyggt också. Jag har också alltid med mig en duk att putsa av produkterna innan jag lägger fram dem. 


Det var en riktigt lyckad visning och det kom även med två nya i teamet! Så glad :) Fick även fin feedback om visningen efteråt. Det mycket prat och diskussion efter visningen, efter 4 timmar kom jag hem. Nöjd och glad kexchoklad! :D 


Vill du också ordna en visning hemma hos dig? Kontakta mig per e-post så berättar jag mera. Mera info om Avon finns på flikarna under headern.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar