lördag 23 maj 2015

Bloggevenemang

På många bloggar som jag läser har man nu sett olika bloggevenemang här i trakterna. Dock verkar de flesta vara specifikt inbjudna eller blogga på en viss bloggportal.

När jag själv ordnade bloggträffen med min kollega ville jag att det skulle att de första xx antal som anmäler sig ryms med. Enda kravet var att de hade en blogg. Så gillar jag att det visst skulle jag gärna komma på något om man skulle vara specifikt inbjuden också. Det har dock aldrig hänt.
Jag förstår om företagare vill specifikt bjuda in de som bloggar kanske mera om just deras produkter eller sådant tema.

Vad tycker ni om bloggevenemang? :)

Jag har funderat på att ordna en bloggträff i sommar med Avon tema - var, när och hur vet jag inte ännu :) Har ni tips om var det skulle vara? Goodiebag? Pröva produkter? Kommentera gärna ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar