fredag 1 maj 2015

Bilder från Avon evenemang Oravais ABC


I söndags var det dags för Avon evenemang i Oravais som min kollega Janina och jag ordnade. Detta kom vi på efter att ha haft i Vasa ABC, så vore det bra att ha ett liknande mot Nykarleby trakten. Vi planerade detta själv och när vi är Teamledare så har vi också fått fin hjälp från Avon :) 


Stora nyheten i denna kampanj är Nutra Effects produkterna så vi hade en presentation vartefter det droppade in folk. Det var ett öppet evenemang, främst kunder och även någon konsulent dök upp. Vi hade även med oss olika nyhetsprodukter :) På bilden der ni också fina förpackningar från mineralserien Luxe.


Jag har nyss gjort riktigt fina kap - från en butik som slutade hann jag skaffa några fina akryllådor och skyltar till ett fint pris. Dessa är väldigt dyra nya och det skulle jag själv inte köpa nytt - det gör så mycket på visningar när man får uppbyggt fint ^^ Lite mindre speglar är jag ännu på jakt efter, ska försöka spana på loppis efter såna som är i fint skick och inte har så stor ram, så man kan ha dem på bordet.


Förutom produkter hade vi även ett allmänt lotteri, utlottning bland alla som beställde och de som beställde på plats fick även ett prov på Nutra Effects. Jag är så glad över att ha en sån fin kollega - vi klickar så bra och jobbar så bra tillsammans :) Och har roligt. Jag har fått en fin vän. 


Vi hade även prover som man fick ta av, både parfym, krämer m.m. Det är så bra att vi kan beställa efter både foundation prover och läppstiftprover. Vi fick fin feedback också av några kunder efter att de hade besökt oss, vilket var riktigt roligt. De gillade presentationen. Vårt mål var bl.a. att få mer synlighet med Avon, att vi finns här i Österbotten. Att ha tillfällen där man kan bekanta sig med produkter och företaget. Det var en riktigt lyckad dag.


Snart kommer det även upp ett inlägg här på bloggen om visningar, jag håller visningar Vasa-Nykarleby som är helt gratis. Så varför inte boka in en visning, ha en spontan tjejkväll med Avon tema? Eller samla ihop jobbarkompisarna/studerandekompisarna och ordna knytkalas? :) Det kostar inget och nu när sommaren är på intågande kan man även vara utomhus ^^ Vid intresse kontakta mig på ninaholm88(at)hotmail.com, ni hittar också mer info under headern om Avon.

Tack alla ni som besökte oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar