lördag 16 maj 2015

Borstar & penslar


Igår passade jag på att tvätta alla sminkborstar och penslar. De som är nedan till höger är nya borstar, jag tvättar dem alltid innan användning. Jag har tre nya från Avon, två från elf och resten är från Real Techniques. Svampen kändes det som om man aldrig skulle få ursköjlt. Ska bli så spännande att testa alla nya! :D

Ecotools, Kicks & Avons borstar tycker jag har hållit bäst. Med tanke på att de används väldigt flitigt vissa av dem så har dessa varit väldigt bra. Favoriter: Ecotools har jag använt länge, den passar bra till MAC pudret. Avons rogueborste är också en favorit. Kicks snedskurna ögonbrynsborste används flitigt.

Nu ska Real Techniques borstarna testas. Happy happy :D Vilka är era favoritborstar och penslar? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar