torsdag 1 november 2018

Avon Christmas 2018


Äntligen dags för min favorittid i Avon på hela året - Julkampanjen! I tisdags höll jag min första julvisning och det var så roligt. Det är så fina erbjudanden i denna katalog, trots att det är 11 år sen jag började så blir man alltid lika taggad när den kommer. Och i år är det en av de bästa på många år.



Handkrämssetet på första bilden kostar endast 3€ när man köper en annan produkt från katalogen. Avon Care serien med kokosolja är en ny favorit, jag har blivit så torr nu när det blir kallare och den stora burken är perfekt att smörja in kroppen med. Läppomada kostar 0,95€. 


Sweet Almond badskum doftar som godis, kostar 2€ när man köper en annan produkt från katalogen. Nedan finns nya Avon Life Colour for her doften också, den blev en ny favorit. Så vacker flaska också. Kenzo Takada har tagit fram den exlusivt för Avon. 


AVON/WEBSHOP LÄNK

Om du bor i Vasa-Nykarleby med omnejd och vill ha en katalog eller en visning, kontakta mig via mail på ninaholm88@hotmail.com. Ni hittar även katalogen på min webshop. Mer info hittar ni på min Avon sida på FB där jag nu har en tävling - vinn en väska. Skönt att få fixat de flesta julklapparna i November. Har ni börjat handla julklappar ännu? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar