onsdag 24 oktober 2018

Last weekend looks


BLOGGSAMMARBETE - BLOGGPASS I LOVE ME

Förra helgen var det I Love Me mässan i Helsingfors, en riktigt girls-weekend med skönhet, shopping, hotell och god mat. Hade gärnat stannat en dag extra utan program, tiden går så fort. Kommer att fota mina skönhetsrelaterade inköp från mässan och Helsingfors. Köpte också en del på Flying Tiger, så bra utbud i storstan. Även två klänningar fick följa med hem från Zara. Det är en butik att man endera hittar något eller inget.

På bilderna ser ni mina looks jag hade på fredagen och lördagen. På lördag kväll bar jag en blommig klänning från New Yorker. Överlag så upplevde jag inte mässan lika bra som tidigare år, vilket jag kommer att beskriva mera i kommande inlägg. 56 000 besökte mässan i år, helt otroligt! Vi var på lördagen och det var verkligen mycket folk. Besökte ni mässan? Vad tyckte ni :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar