tisdag 2 oktober 2018

Empties 2018 - August



Jag förstår inte vart September flög iväg? Hann inte ens blogga om empties i augusti, kom på att fota produkterna i mitten av månaden och så lämnades de i kameran. Bättre sent än aldrig? ;)

Erisan handtvål - En bra mild handtvål, kan tänka mig att köpa den igen på erbjudande.

LV handtvål känslig hy - en favorit hemma hos oss, kommer att köpa den igen. Händerna känns inte lika torra och uttorkade efter tvätt.

Avon nutra effects micellarvatten - Har fortfarande inte hittat någon som slår min favorit. Har redan en ny i användning och kommer att köpa den igen.

Garnier Respons oat milk delicacy balsam - Den här gillade jag! Fick testa den via buzzador. Doftade gott, tyngde inte ner håret för mycket heller. Kan tänka mig att köpa den igen. Tummen upp för förpackningen, lätt att få ut produkt.


Nivea 3-in-1 cleansing wipes - Köpte de här när jag inte hittade de jag brukar använda, helt okej. Kommer inte att köpa igen.

Mac Pro Longwear läppenna good timing - En av de bästa läppennorna jag testat. Kan tänka mig att köpa en annan färg från samma serie. Grym pigment och bra hållbarhet. Rekommenderas! Ska testa en från NYX nu i liknande färg. En rosa läppenna är ett måste för mig.

Isadora inliner kajal satin white - En av de bästa kajalerna jag testat för vattenlinjen. Den här har tyvärr blivit torr och gammal. Har en beige nyans i användning nu istället. Kan tänka mig att köpa den igen.

Avon Supershock gel liner - Den bästa svarta kajalen som verkligen håller på vattenlinjen. Mjuk i konsistensen och perfekt att använda som vanlig kajal. Gillar hur den glider på enkelt och inte "tar bort" ögonskuggan under som jag upplever att vissa torra kajaler gör. Kommer att köpa den igen.

Mac false lashes maximizer - Jag använde den inte som en primer före jag applicerade mascara utan som en bryngel. Tipset fick jag från Nikkietutorials. Brynen satt bra hela dagen, enda minuset var att den lämnade lite vit så man fick vara noga att man inte applicerade utanför brynen. Kan tänka mig att köpa den igen och testa också som primer.

Lush popcorn läppskrubb - Har tidigare haft bubblegum, gillade den mer än den här. Kommer inte att köpa just den här igen.

Make Up Store premium tri brow brunette - Den här har jag verkligen gillat, men använder ej vaxdelen i mitten och den börjar vara några år. Kommer inte att köpa just den här igen, kan tänka mig en var det bara är skuggor.

Avon 3D plumping lipstick pucker up - En av mina favoriter från Avon, riktigt lite kvar i den och den har blivit gammal. Ger lite fyllnad och är bekväm på läpparna. Kan tänka mig att köpa en anna färg från samma serie.

Avon On Duty light bloom deo - En riktigt bra deo, gillar dock minerals bättre från den här serien. Kommer inte att köpa light bloom igen.

Marc Jacobs Re(marc)able foundation 10 light ivory - Den här är en riktigt lovehate produkt. För det första är färgen nästan perfekt för min hy, helt ok finish - men jag hatar förpackningen! Alltså jag hoppas verkligen de har gjort något åt den. Tappade till sist suget nästan att använda den. Gav en matt finish och satt bra under hela dagen. Kan tänka mig att köpa den igen om den kommer i en annan förpackning.

Det blev 14 stycken i augusti. Har ni testat någon av produkterna ovan? :)

1 kommentar:

  1. Riktigt intressant att läsa om dina empties igen! :D

    SvaraRadera