söndag 30 september 2018

New in: Jeffree Star Cosmetics


Ett märke jag inte testat tidigare är Jeffree Star. Kan varmt rekommendera Shanes serie på youtube the secret world of Jeffree Star. Produkterna har blivit lättare att få tag i, bl.a vissa Sokos säljer de i butik, Oletkaunis.fi och BeautyBay är licenserade återförsäljare. Har länge velat testa de omtalade velour liquid lipstick.


Bestämde mig för att pröva tre olika. Har ännu inte hunnit pröva thirst trap men allt annat har jag hunnit testa. Jag beställde från Oletkaunis.fi och de hade snabbaste leveransen jag upplevt. Söndag midnatt skickade jag in beställning och tisdag eftermiddag hämtade jag ut paketet. So happy!


Jag är väldigt imponerad av hållbarheten, hur det sitter på läpparna och inte nöts av lätt. Gjorde en live på min instagram @ninozia där jag sminkade mig och drack vatten och det kom inget på glaset. Tummen upp för det. Känns knappt på läpparna vilket är ett stort plus när det är flytande läppstift.


"-Welcome back to my channel!" hör jag alltid när jag använder den här fina spegeln :D Den här kom i en fin förpackning och är en väldigt bra storlek. Har ni testat något från Jeffree Star? Är väldigt nyfiken på Blood Sugar eller Thirsty paletten, samt de nya läppennorna och highlighter formulan som släpps snart. Återstår att se om nåt av produkterna finns på I love me mässan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar