söndag 7 oktober 2018

I Love Me 2018 is coming




BLOGGSAMMARBETE - BLOGGPASS I LOVE ME

Det finns ett evenemang som jag ser fram emot varje år och det är I Love Me mässan i Helsingfors. I år blir det mitt tredje år jag besöker mässan. Är så glad över att ha fått beviljat bloggpass i år igen! Kommer att bli en rolig helg i gott sällskap, en minisemester med hotell, god mat och dryck och skönhet. Vad är nu bättre än det? :)

Kommer också att göra någon instagram live sändning - passa på att följa mig på instagram: ninozia. På mitt instagram konto hittar ni också en tävling där man kan vinna biljetter till mässan. Är ni på väg? :) Ni hittar inlägg från tidigare år här och här. Här hittar ni mer information om evenemanget.

Bilderna är tagna av Petri Mast.¨


In english:

COLLABORATION- BLOGGER I LOVE ME EVENT

There is an event I look forward to every year and it is the I Love Me in Helsinki. This year my third time visiting the event. Are so happy to have received a blog pass this year again! Will be a fun weekend in good company, a mini vacation with hotel, good food and drink and beauty. What's better than that? :)

Will also do any instagram live broadcast - be sure to follow me on instagram: ninozia. In my instagram account you will also find a competition where you can win tickets to the event. Are you on your way? :) 

The pictures are taken by Petri Mast

2 kommentarer:

  1. Jag är också påväg! Ser fram emot att komma hem med massa nytt smink hehe :D

    SvaraRadera
  2. Åååh, jag är så ledsen över att missa mässan i år (är i Vasa då) =( Brukar vara en av höstens höjdpunkter!

    SvaraRadera