fredag 9 november 2018

Beautybloggers Beauty Swap


Bloggen har gett mig både nya vänner och bekanta. Har också börjat skriva på engelska emellan. Jag är även med i en grupp med finska skönhetsbloggare och där kom en idé fram att vi skulle göra en beauty swap - skicka skönhetsprodukter till en bloggare för en viss summa - här var det 50€. Jag skickade till en bloggare och av en annan fick jag ett paket. En riktigt rolig idé, det kändes som om det var julafton när paketet kom.


Min box har Mari - The Diary of a Shopaholic plockat ihop och skickat till mig. Och vad glad jag blev! Här fanns en del saker jag inte testat. Highlightern från Essence är i en söt förpackning, bronzers är något jag oftast inte prövar nytt så det ser jag fram emot, Ofra ögonskuggor har jag aldrig testat och Winky Lux skuggan har en katt mermaid på. Fransarna är jag osäker på märket men de ser så fina ut. Kattälskare som jag är så blev jag mest glad över ögonskuggan av dessa ovan :D


På Winky Lux hemsida är Mermaid Kitten ögonskuggspaletten den mest sålda produkten just nu. Det här är troligen en skugga från den. Så fin lila färg. En minipalett från Zoeva i färgen Caramel Melange är den perfekta resepaletten eller när man behöver ha med sig lite make up i väskan. Perfekta färger till vardags.


Penslarna ser fina ut, har hört bra om borstarna från  Aesthetica.


Jonteblue är ett märke jag inte hört talas om tidigare, missbeauty är också nytt för mig. Alltid roligt att testa ny mascara. Smashbox läpprodukter har jag testat tidigare men ej just den här färgen. Morphe flytande läppstift med matt finish har sån fin färg. Älskar kalla nyanser. Får se hur den känns på läpparna. Har ni testat nån av produkterna ovan? :)


In english:

The blog has given me both new friends and contacts. I'm also in a facebook group of  Finnish beauty bloggers, and there was an idea that we would do a beauty swap - send beauty products to a blogger for a certain amount - here it was 50 €. I sent to a blogger and by another I received a package. A really funny idea, it felt like it was Christmas Eve when the package arrived

My box has Mari - The Diary of a Shopaholic picked up and sent to me. And how happy I became! Here were a lot of things I've never tried before. The highlight from Essence are in a cute package, bronzers are something I usually do not try new ones so I look forward to it. Ofra eyeshadows I have never tried.The Winky Lux shadow has a cat mermaid on. The lashes I'm not sure of the brand, but they look so nice. Cat lover as I am, I was most fond of the eye shadow :D

Like to try new brushes. Jonteblue is a brand I have not heard of before, missbeauty is also new to me. Always fun trying new mascara. Smashbox lip products have I tested earlier but not just this color. Morphe liquid lipstick with matt finish has such a nice color. Love cool shades.  Have you tested any of the above products? :)

1 kommentar:

  1. wooow så fina grejer du fick i din beautyswap! Till skillnad från mig som nästan bara fick sändarens egna PR utskick...
    ZOEVA PALETTEN = HJÄRTÖGON.

    SvaraRadera