måndag 2 juli 2018

Yves Rocher order


När jag kollade i bloggen så hittar jag inget om Yves Rocher sedan 2014. Kan det verkligen vara så att jag inte har beställt något efter det? Inte omöjligt, de YR produkter jag har haft sen dess har jag fått i gåva. Har länge haft i åtanke de här kajalpennorna som Linda Hallberg bloggade om och föll sen i glömska. Jag har inte riktigt behövt något annat eller varit intresserad av något sen dess. Det här är inte ett sponsrat inlägg.

Surfade in på någon blogg eller sida där jag läste om att den första produkten man lägger i köpkorgen så får man på köpet och jag ville testa en ny bodyscrub. Satt länge och spanade in sidan och alla produkter och valet föll på en vaniljdoftande skrubb. Har testat den och gillar den verkligen, härlig doft. Köpte duschgel och ett set med kokosdoft, bomullsrondeller och två kajalpennor. Den rosa har jag testat redan och gillar den verkligen. Bra pigment, stark färg och sitter bra. På köpet fick jag också ett penselset som jag glömde att fota. Vilka är dina favoriter från Yves Rocher? :) YRs produkter är starkt förknippat med min barndom, både mamma och mommo hade flera av deras produkter alltid hemma.


In english:

When I checked the blog, I do not find anything about Yves Rocher since 2014. This is not a sponsored post.

Surfed on any blog or page where I read that the first product you put in the shopping cart, you get for free and I wanted to test a new bodyscrub. Have tested it and really like it, beautiful scent. Purchased shower gel and a set of coconut gift set, cotton pads and two eyepencils. The pink I have already tested and really like it. Good pigment. At the time of purchase, I also received a brush kit that I forgot to take a photo of. What are your favorites from Yves Rocher? :) YR's products are strongly associated with my childhood, both mum and grandmother had several of their products always at home.

1 kommentar:

  1. Oj vad kostade kajalpennorna? 😍 Ja kan åxå förknippa yr med barndomen men mest ör att jag tog det dr arlet me de där små lapparna som likna frimärken o limma dom överallt 🤣🤣

    SvaraRadera