söndag 8 juli 2018

New in: Urban Decay and Smashbox + Vlada


När det kommer väldigt mycket nya skönhetsprodukter så måste de verkligen vara något extra eller färger/formula som jag inte har och är väldigt nyfiken på. Visste ni att man redan nu börjar se sneakpeaks på Holiday Collections? Alltså mot julen. Det som är bra med skönhetsprodukter då är olika set och speciella förpackningar.


Jag är så glad över att det blir lättare att få tag i produkter via nätet som man annars inte skulle ha en chans att få. Den här paletten har varit på listan sen jag såg den - Born To Run från Urban Decay. Deras paletter är mina favoriter och den här färgcombon gillade jag verkligen. Den blir en perfekt resepalett.


En highlighter som också fanns på listan och kom in på Kicks hemsida var Smashbox + Vlada Petal Metal highlightern. Färgen är en fin skiftande skapelse och själva highlightern är som en ros. Den var väldigt svår att fotografera. Kommer att testa den som ögonskugga också, eftersom den påminner väldigt mycket om ögonskuggan stylishly merry från Mac Snow Ball kollektionen som jag inte fick tag i. Är den inte vacker?


Det här är inte ett sponsrat tillägg, har beställt via Kicks.fi hemsida och hämtat ut paketen i butiken i Stenhaga. Det har fungerat riktigt bra och leveransen har varit snabb. Dock blev det en till beställning när jag hittade ett set som jag aldrig trodde skulle finnas till försäljning utan såg ut som en PR box. Den kommer i ett annat inlägg ;)


Har ni testat något från Smashbox? Deras flytande läppstift always on skulle jag gärna testa. Deras mindre ögonskuggspaletter har jag inte varit så förtjust i, primer water och primer har varit bra, men det finns andra som passar mig bättre så därför har det inte blivit något nytt köp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar