söndag 22 juli 2018

Kicks Sale


I år har jag inte spanat in så mycket rea i butik, utan mera på nätet. Makeup intresserar mig mest, men eftersom att jag vet att det blir Sephora besök m.m. i augusti så satsar jag hellre då på intressantare produkter som man kan se live. På Kicks hemsida hittade jag dock något väldigt intressant, speciellt en box som jag inte sett säljas någonstans från Loreal. Passade på att gå igenom hemsidan och 3 produkter blev det. Det här är inte ett sponsrat inlägg.


Den här produkten finns ej längre på Kicks hemsida, här ser ni bilder på läppstiftena (Makeupbylina blogg) Förpackningen är i konstläder och känns så lyxig. Den här kommer att få stå framme på ett av mina sminkbord. Fina guld detaljer, det här är Loreal Paris x Balmain kollektionen som kom ut ifjol. Boxen innehåller 12 läppstift.


Smink i vackra förpackningar får mitt hjärta att bulta extra hårt :D Det här är något som jag är så glad över att få ha i min samling. Fick ett bra pris också, det blev under 5€ per läppstift samt den fina förpackningen. Det var det största sminkpaketet jag någonsin hämtat ut.


Ett läppstift som länge varit på önskelistan är Urban Decay Vice läppsttiftet i färgen Backtalk, en av deras bästsäljare. En perfekt rosa-nude färg och finishen är comfort matte - det ser matt ut men känns krämig och bekväm att bära utan att kännas för matt. Jag föredrar vanliga läppstift med matt finish istället för matta liquid lipsticks. UD har också gjort en palett som är inspirerad av denna populära färg.


Det blev en blå Mac ögonskugga som också var nedsatt i färgen zinc blue. En riktigt fin blå färg. Ser fram emot att göra en färgglad look med den här, Har ni fyndat något på rean? :) 

In english; 
On Kick's website, however, I found something very interesting, especially a box that I did not see for sale from Loreal. Passed on going through the website and I ordered 3 products. This is not a sponsored post.

This product is no longer available on Kick's website. The packaging is in artificial leather and feels so luxurious. This will be displayed on one of my make-up tables. Nice gold details, this is the Loreal Paris x Balmain collection that came out ifjol. The box contains 12 lipsticks.

A lipstick that has long been on the wish list is the Urban Decay Vice lipstick in the color Backtalk, one of their bestsellers. A perfect pink-nude color and the finish is comfort matte. The UD has also made a palette inspired by this popular color.

From Mac igot the zinc blue eyeshadow so beautiful. Have you bought anything on the annual sale?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar