onsdag 11 april 2018

30 år


Om ni undrar varför det varit tyst här: vårens största kampanj har vi haft på jobbet och så har jag förberett hela veckan inför 30 års festen. Jag känner mig mera som 20, om ni undrar :P Det känns riktigt bra och har haft en toppen födelsedag. Jag hann ej fota min makeup innan festen började på lördag, så min vän tog fotot ovan på mig. Älskar min nya klänning från Your Face/luhta.


Eftersom det skulle bli en hel del gäster så delade jag upp festen - om man ville komma på dagen eller kvällen. Ett lyckat koncept och perfekt för vår lägenhet, vi blev ca 15 på dagen och 12 på kvällen. En vän hade beställt smörgårstårta av en bekant så testade själv beställa via henne en skinksmörgåstårta. Så god den var! Sambon som inte gillar smörgåstårta så mycket gillade verkligen den här. Fint dekorerad också.


Princesstårtan från Hämäläinen är så god, vi har haft därifrån tidigare. Bilden fick jag av sambon ifjol till födelsedagen så valde denna bild till tårtan. Sen hade min vän fixat glutenfri tårta, moccarutor med kinder på och pajer. Tack ännu en gång för allt gott, jag är inte så bra på bakning och pga. tidsbristen satsade jag på de som kan :D


Festen ägde rum på lördagen och den riktiga födelsedagen som var på fredag åt jag Kindercheesecake. Så god! Jag älskar Kinder och denna hade sambons mamma gjort. Fick också blommor av sambon på fredagen :) Vi fick äntligen upp våra nya tavlor till kalaset. På lördag kväll hade vi riktigt roligt och det blev en sväng till Teatro vid 1 tiden. Kom hem halv 4 tiden och söndag åt vi gott på Frans och Nicole när vi firade mamma jag och morbror som fyller så nära varann.


Tack för alla presenter! Pengar, presentkort till Moda Aukia, Kicks, massage, skumpa, kinder, blommor, Mumin muggen med trollkarlen, smink, kattmugg monki, örhängen, hemgjord förvaring av ek, sockor, ljushållare, lemurdräkt, filt med svart och vit katt m.m. Av sambon valde jag en Fitbit Alta HR och jag är så nöjd! Tack för att ni gjorde min dag :D 

1 kommentar: