lördag 31 mars 2018

Empties 2018 - March


Då var det dags för empties igen. Ser fram emot denna månads empties redan, eftersom jag har flera som är på väg att ta slut. I mars blev det 12 stycken.

Wella Brillance leave-in spray - Den här produkten var perfekt för mitt färgade hår. Efter att tvätt vill jag oftast lägga in en leave in produkt som återduktar och skyddar. Behändig spray flaska, håret blev lättare att reda ut. På Artistica hittade jag en leave in spray från enrich serien som jag genast tog i bruk när denna tog slut. Kan tänka mig att köpa den igen. Schampo från samma serie är också riktigt bra.

Garnier Respons gentle shampoo - Det är sällan jag gillar hårprodukter som man får tag i t.ec Citymarket, men denna var ett undantag. Som medlem i Loreal Beauty Board fick jag möjlighet att testa denna. Doftar ljuvligt, passar bra till mitt långa hår och håret känns inte för torrt. Kommer inte att köpa en nya flaska, eftersom det känns som om det tar en evighet. Sambon använde denna också så det gick lite snabbare :D

Avon Nutra Effects micellar vatten - Ännu en flaska av min favorit är slut. Har redan en ny i användning. Det bästa micellarvattnet jag testat. Snart kommer den som 400 ml flaska och jag har beställt en som demo från Avon, perfekt!

LV Handtvål - En bra krämig handtvål för känslig hy. Kommer att köpa den igen.

Loreal So Couture mascara -Min absoluta favoritmascara, hann bara använda hälften för att jag lämnade den öppnad över natten? Wierd, det har nog aldrig hänt förut, jag hade väldigt bråttomt haha! Köper den om och om igen.



Cien handwash passion fruit and coconut - Slog på stort på Lidl och köpte en hantdtvål refill i en doft jag inte testat. Sämsta beslutet ever - både sambon och jag fick röda och kliande händer av denna. Den funkar om man använder den sällan, jag har nu sista skvätten i en flaska i köket. Kommer inte att köpa den igen och rekommenderar den inte.

Nivea Creme Care facial cleansing wipes - En av mina favoriter, har redan en ny i användning. Tar bra bort smink samtidigt som de är skonsamma, passar känslig hy. Helt klart värd sitt pris, oavsett vilka wipes jag testat återkommer jag alltid till de här.

Parfymprov Marc Jacobs Dot - Just den här doften gillar jag inte så mycket att jag skulle köpa den i full storlek. Köpte en sån på rea nån gång och blev väldigt lite använd så jag sålde vidare. Kommer inte att köpa den i full size.

Urban Decay Primer Potion - Bästa ögonskuggsprimern jag testat. Lite fanns kvar i denna men konsistensen har ändrats så den fick bytas ut. Beställde en minis denna gång, ska bli intressant att se hur länge den räcker, det här är en väldigt dryg produkt. Kommer att köpa den igen.

NYX Glitter Glue - Den här har också börjat lukta konstigt så den får slängas. En bra produkt, kommer att köpa den igen. Föredrar att sätta med denna istället för t.ex Make Up Store Mixing liquid.

Urban Decay Troublemaker mascara - Denna mini kom med något jag beställde, den kändes torr och smulig när man öppnade den. Gillade borsten. Har nu fått ett deluxe sample med en ölgonskugga jag köpte så kommer att ge den en chans till när det är större skaft också. Återstår att se.

Clinique High Impact mascara - Den här är så bra! En favorit jag återkommer till nu som då, köper gärna förpackning med minisar där den här kommer med. En klassiker som jag vet att många andra också gillar. Kommer att köpa den igen.

Vilka var dina empties i Mars? :)

In english:
Then it was time for empties again. Looking forward to this month's empties already, because I have several that are about to end. In March it became 12.

Wella Brillance leave-in spray - This product was perfect for my colored hair. After I usually want to put in a leave in product that repairs and protects. Convenient spray bottle, the hair became easier to clear. At Artistica I found a leave in spray from the enrich series that I immediately used when this ended.

Garnier Response gentle shampoo - I rarely like hair products that you get in t.ec Citymarket, but this was an exception. As a member of the Loreal Beauty Board, I was given the opportunity to test this. 

Avon Nutra Effects micellar water - Another bottle of my favorite is over. Has already a new one in use. The best micellar water I tested. Soon it comes as a 400 ml bottle and I have ordered one as a demo from Avon, perfec
LV Hand Soap - A good creamy hand soap for sensitive skin. Will buy it again.


Loreal So Couture mascara-My absolute favorite mascara, he only use half because I left it open overnight? Wierd, it has never happened before, I was very soon haha! Buy it over and over again.

Cien handwash passion fruit and coconut - Slammed big on Lidl and bought a hand soap refill in a scent I did not test. Worst decision ever - got itchy and red hands.

Nivea Creme Care Facial Cleansing Wipes - One of my favorites already has a new one in use. Taking a good makeup while being gentle, fits the sensitive skin. Certainly worth its price, no matter what wipes I tested, I always return to these.

Perfume Test Marc Jacobs Dot - Just this smell I do not like that much to buy it in full size. Bought one of them once and became very little used so I sold on. Will not buy it in full size.

Urban Decay Primer Potion - Best Eye Shadow Primer I tested. Little was left in this but the texture has changed so it had to be replaced. Ordered a minis this time, will be interesting to see how long it is enough, this is a very big product. Will buy it again.

NYX Glitter Glue - This has also started to smell strange so it can be thrown. A good product, will buy it again. Prefer to include this instead of, for example, Make Up Store Mixing liquid.

Urban Decay Troublemaker mascara - This mini one felt dry already when I opened it for the first time.


Clinique High Impact Mascara - This is so great! 

2 kommentarer:

  1. Intressanta empties! Jag hade majoritet med AVON produkter denna månad, haha! :D

    SvaraRadera
  2. Jag måste nångång testa UD's primer potion, alla säger att den är bäst :)

    SvaraRadera