måndag 4 december 2017

Den tog slut! - November



I November blev det 9 empties. Jag vet redan att det kommer att bli flera i December, jag har redan 4 stycken och försöker använda upp produkter som det är lite kvar i före årets slut. Jag har också rensat bland mina läpp produkter, kommer att ha som mål att inte köpa flera liquid lipsticks om det inte är från ett märke jag inte testat - jag föredrar ändå vanliga läppstift och att samla på dem ändå. Det får bli ett litet mål inför 2018 :)

Simple micellar cleansing wipes - De här var helt bra, men inte lika bra som de micellar wipes jag testar just nu från Nivea. Ett helt bra alternativ dock. Kommer inte att köpa de igen. Finns att fås på t.ex Citymarket. Tummen upp för att det inte fanns någon stark doft.

Avon Bubble gum badskum - Denna har använts som handtvål och doftar verkligen hubba bubba! Mums. Kan tänka mig att köpa den igen. Från 720 ml senses flaskan passar pumpen så den tänker jag spara.

Avon Nutra Effects Micellar vatten - Produkten jag inte kan vara utan. Har redan en ny i användning och har bunkrat upp i lagret när de var på erbjudande i julkatalogen.

Loreal Volume million lashes feline - Som medlem i Loreal Beauty Board fick jag möjlighet att testa olika mascaror och denna var en av de. Den har gummiborste och ingår i samma serie som min favorit so couture. Den var inte riktigt lika bra som den, men ett väldigt bra alternativ. Bra vardagsmascara som separerar och ger volym. Kan tänka mig att köpa den igen om den kommer på erbjudande.

Loreal Paradise Extatic mascara - Den här fick jag också från Loreal, den här gillar jag! De gånger jag vill ha mycket mascara, svärta och volym så är den perfekt. Påminner om Too Faced Better than sex mascaran. Kommer att köpa den igen.

Loreal Mega Volume Baby doll mascara - Här är en riktigt bra mascara också, speciellt till vardags. Jag gillar om de är lite blötare i konsistensen och det var den här. Gav bra volym och jag gillade borsten. Kommer att köpa den igen.

Avon ColorTrend läppomada kokos - Ett riktigt bra läppomada. Kommer att köpa den igen, har nu en med vanilj istället.

Real Techniques Miracle Complexion sponge - Min favorit makeup svamp. Den här började bli väl använd och så började en katt leka med den förstås :D Har en ny i användning och har inte hittat någon ännu som är bättre än denna för mig.

Make up store brynkniven har jag skrivit redan om här, har bara inte slängt den. Har ni testat nån av produkterna ovan? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar