söndag 17 december 2017

Bilder + inlägg från AVON-Bloggkväll på Creative Interior


AVON/ADLINKS

Bättre sent än aldrig, nu kommer mitt inlägg om AVON-Bloggkväll som jag ordnade tillsammans med Emily Creative Interior. Det blev en riktigt lyckad och rolig kväll, har länge funderat på att ordna något liknande och så här före jul blev det en passande dag.


Under julen har jag haft många visningar och beslöt mig för att ordna en visning och bjuda på tilltugg. Man fick även handla i butiken under kvällen. Det har kommit flera härliga dofter nu i vinter, bl.a. Mesmerize Red som är min nya favorit. Så glad över att jag hann få dessa fina speglar, det blir verkligen fint att sätta fram produkter på.


Som Teamledare så sponsrade jag detta event med Goodiebags och lottade även ut 2 vinster bland alla som beställde. Tack alla ni som kom för en trevlig kväll :) Här hittar ni fina bilder och inlägg av Chevelle, Emily, Maria och Daniela.

Här hittar ni min AVON FB sida och min webshop. Ordnar visningar och andra evenemang vid intresse :) Nu har jag lagt in min sista beställning före jul och har bara att dela ut lite ännu kvar. Det är främst därför det har varit tyst på bloggen - förutom jobb så har resten av tiden gått åt Avon och fixa julklappar. Nu är julklapparna helt klara, igår fick jag julstädat och även klädskåpet rensat. Så skönt - Välkommen julen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar