fredag 6 oktober 2017

Brand Collection: Revlon


Mitt första minne med Revlon är något läppstift som mommo hade i sitt badrum. Hade också ett rött nagellack när jag var yngre. Vart det tog vägen är ett mysterium. Jag önskar att det Revlon smink fanns i någon butik i närheten, blir lätt att man inte prövar något från det om det inte låter jätteintressant. Jag har tidigare testat mascaran All-in-one som jag gillade samt leave in spray för håret.

En produkt har jag i alla fall i min kollektion som jag tycker om - Ultra HD liplaquer i färgen petalite. Tycker om att ha den i handväskan, jag har oftast flera läppstift och ett läppglans när jag är på språng. Helt bra hållbarhet och fin färg. Jag fick möjlighet att testa produkten i ett samarbete med eleven.fi. Den finns här på webshopen.

Har ni testat något från Revlon? Foundations? Jag är alltid nyfiken på foundations, berätta gärna om ni testat och vad ni tyckte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar