tisdag 24 oktober 2017

Helsinki Weekend

Kaffen tillägnades katten Ninja :D 

Borta bra, hemma bäst. Efter 9 dagars jobb bar det av tidigt på fredag morgon mot Helsingfors. Jag sminkade mig färdigt på tåget, 3 sminkväskor hade jag med mig :D Det blev intensiv shopping på Stockmann, Sokos, Tiger och Zara innan jag tog tåget vidare till Ekenäs och Mima. Hann med en Frappucino på Starbucks, mums!

Lördag och söndag blev det I love me mässan, det kommer ett skilt inlägg med bilder därifrån. På söndag kväll kom jag hem, igår var det jobbdag och nu har jag 3 dagar ledigt. Skönt när det blev en intensiv helg. På Stockmann blev det en del Mac shopping eftersom det inte ännu hade hunnit komma till Kicks i GW gallerian. Håll utkik de närmaste dagarna på bloggen för mera inlägg :) 

3 sminkväskor + 1 toalettväska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar