torsdag 5 oktober 2017

New in + påminnelse om tävling


AVON/ADLINKS

Tidigare i veckan fick jag äntligen mitt Avon paket. Min tidigare skrubb för kroppen tog slut så passade på att beställa en nyt till mig själv. Denna heter creamy yogurth scrub, wild berries and pomegranate. Föredar tubform på såna här produkter. När jag beställde den i förra kampanjen var det på erbjudande för endast 1,45€.


Beställde också ny rumsdoft som jag brukar lägga i wc. Har haft åtminstone 4 olika och de håller verkligen länge. Det blir inte för starkt när man själv bestämmer hur många pinnar man använder. Denna är doft av Macaroon. Finns tyvärr ej just nu, kanske kommer i framtiden? Med lavendeldoft finns i alla fall nu på webshoppen. 


Imorgon bitti kommer en stor hemeleverans - innehållande första julkatalogen. Jag förbereder mig i god tid och ska snart börja planera veckorna så att man får önska om visning så jag får det inpassat. Håller också visning med kollegor, sen kan man också vara 2 värdinnor som bjuder in folk :) Är du intresserad av att veta mer? Skicka e-post till ninaholm88@homtail.com så berättar jag mera.

Sen vill jag påminna er om att ni hinner ännu delta i tävlingen om biljetterna till I love me mässan! Någon av mina läsare som är på väg? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar