söndag 26 februari 2017

Who's lipstick are you wearing? - mine!


Eleven är en sida jag beställer från ibland och efter att ha sökt efter Color switch som Mima var så nöjd med så beställde jag lite annat från eleven på samma gång. Detta var runt alla hjärtans dag så ännu till hade de -20% på över 60€ beställning. Detta är inte ett sponsrat inlägg.

Ett läppstift med valfri ingraverad text? - Ja tack! Jag valde förstås ett rosa läppstift som skiftar väldigt fint, YSL Rouge Pur Couture i färgen melon dor. Så vacker färg och fin förpackning. Det finns parfymer m.m att välja mellan också, fin idé till present.


Det blev också nya läppglans, bestämde mig för att pröva från NYX. Får se om jag testar en färg först och se hur jag gillar dessa och ger de andra i present. Make up miser tyckte jag är en smart sak för att verkligen få ut all produkt. Jag tänker främst på min Studio Fix foundation från Mac som är väldigt svårt att få det sista ur.


Har ni testat nån av dessa produkter? Vilka är era favoritsidor att beställa skönhetsprodukter? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar