söndag 12 februari 2017

Beauty products


Jag har nu prövat lite nya produkter. Avon Luxe ögonskuggspalett i färgen golden smokes och mascara från Colortrend. Ögonskuggorna är härliga att jobba med och har mycket pigment. Mascaran har jag endast testat en gång och känns som en bra vardagsmascara. Rätt så blöt i konsistensen, får se om det blir bättre med tiden.

Coconut lip balm fick jag i julklapp och den var riktigt härlig på läpparna. Mums för kokos! Vichy micellarvatten tänkte jag pröva ikväll inför inkommande helgs resa. Om jag tar med en produkt i reseformat vill jag vara säker på att den är bra också. Himalaya ansiktsskrubben fick jag på I love me mässan när jag köpte andra produkter från märket, den ska testas ikväll.

Har ni testat nån av dessa? Har ni prövat något nytt att tipsa om? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar