söndag 15 januari 2017

Senaste veckan och micellar vatten



Jag bloggade senast i måndags och sen dess har jag jobbat, testat nya morphe ögonskuggan jag fick i julklapp (super pigment!) städat bort julen och skött Avon ärenden. Jag fick en härlig Teamledarbonus under julkampanjerna så passade på att boka två nätter på hotell i samband med att vi har Teamledardag. Ser fram emot en mini-semester med shopping, god mat och härliga kollegor! Och hotellfrukost :D Har ni tipst på matställen i Tammerfors? :)


När jag var en sväng till apoteket kunde jag inte låta bli att köpa hem micellarvatten. Så behändigt med 100 ml flaska, bra att ha med sig och ett bra sätt att pröva något nytt. Har ni testat någon av dessa? :) 


Sista tvättmaskinen är igång och nu tänkte jag bara njuta av kvällen, kolla nåt avsnitt Pretty Little Liars. Ser fram emot kommande vecka med ett paket från Cult Beauty, första gången jag beställt därifrån och så ska jag se om jag får inbokat ansiktsbehandling när jag har ledigt och har presentkort från julen. Det är flera år sen jag varit på något sådant så ska bli så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar