måndag 2 januari 2017

Den tog slut! - november och december


Jag började på nytt jobb i slutet av november och jag har jobbat typ heltid så bestämde mig för att göra en den tog slut inlägg för båda månaderna istället. Förutom det så hade jag rekordförsäljning och mycket annat med Avon. Så därför mera produkter i detta inlägg :) Låt oss börja!

MAC fix + spray - En produkt som man inser hur mycket den gör till make upen när den tar slut. Alltså kan inte vara utan denna - mitt smink smälter in bättre, blir jämnare och fräschare och håller faktiskt bättre om jag har denna under setting spray. Beställt från Stockmann så väntar på leveransen. Värt pengarna och suverän att spraya på pensel för att få mera pigment från ögonskuggor.

Mac prep + prime skin base - En primer som jag haft tidigare och gillar väldigt mycket. Nu använder jag en från Urban Decay. Kommer att köpa igen.

Loreal Infallibe 24h foundation - Jag gillar att variaera mellan 2-3 foundations, denna är en av de som faktiskt är ljus och helt bra, trots att jag föredrar Mac så är denna en bra vardagsfoundation. Hittade en på Anttillas rea som väntar i skåpet så har redan köpt en igen.

Urtekram nordic birch handkräm - Denna fick jag i julklapp eller present av en vän. Doftar gott, återfuktande och går snabbt in i huden. Kan tänka mig att köpa den igen.

Avon Supershock mascara - Avon har patent på mascara gummiborste, supershock var den första. Så coolt! Det är en stor gummiborste, återkommer alltid till denna mascara. Den ger volym och separerar bra. Kommer att köpa den igen, denna var i en limited edition förpackning.

Revlon All-in-one mascara - Efter ett samarbete med Eleven.fi så fick jag tag i denna. Riktigt bra, gillade borsten och att den gav rejält med volym. Kan tänka mig att köpa den igen. Synd att detta märke är svårt att få tag i, önskar de fanns i butik. Nyfiken på foundation från samma märke men vågar inte riktigt beställa.

Kicks lip tint - Ett härligt flytande läppstift som torkar snabbt och sitter bra. Denna har börjat dofta konstigt och har hängt med ett tag. Kan tänka mig att köpa den igen, kanske i annan färg.

Pirkka läppomada - Denna ska vara återfuktande. Gillade den inte alls, var inte bra på läpparna. Blä. Kommer inte att köpa igen.

Avon care lip balm - Denna med jasmin brukar komma vid våren, riktigt bra och återfuktande. Kommer att köpa den igen.

NYX make up cleansing wipes - Köpte på I love me mässan, har haft de förut också. De är helt bra, synd bara att de sista torkar snabbt. Kan tänka mig köpa igen.



Avon Nutra Effects Micellar vatten - Min favorit som jag måste ha i lager. Har en ny öpnnad nu :)

Avon bubbelbad - Har använt denna som handtvål. Väldigt god :) Detta är 2015 versionen så går ej att köpa igen.

Avon bubbelbad plum and vanilla - Åh så god! Perfekt till julen, har också använts som handtvål. Fin förpackning och bra pris. typ 1,50€ eller något liknande.

Ica eye and lip make-up remower - Denna köpte jag i höstas i Sverige, detta är min andra flaska. Den är så bra och prisvärd. Kommer troligen köpa igen när jag åker till Sverige.

Avon Senses winter dreamland handtvål - Vad vore julen utan Avons juliga handtvål? Denna är så härlig och förknippar doften med julen. Kommer att köpa igen bara den finns.

Avon makeup setting spray - Detta är den äldre versionen, nu har den förnyats och kan också användas före make up - suverän produkt. Fick mitt smink att hålla under höstens bröllop. Kommer att köpa den igen.

Har ni testat någon av produkterna ovan? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar