lördag 21 maj 2016

Avon och HM shopping


Tidigare i veckan fick jag Avon hemleverans! Så behändigt att inte behöva hämta sina paket. Här ser ni vad jag hade beställt samt två stycken deodoranter, schampoo och handkräm som fick åka direkt till lagret. Tycker om att ha ett litet lager i mitt rum, kan pyssla på hur länge som helst där.

För en tid sedan var jag till Seinäjoki på Hudvårdsskolning och efteråt kan vi köpa tre olika set med hudvårdssprodukter till ett rabatterat pris. Jag började med Nutra Effects serien, eftersom det är en serie jag själv använder och gillar och är populär bland både kunder och kollegor. Jag kommer snart pröva eye make up remowern som har fått gott betyg.


Mina favoritlack från Avon är Magic Effects Mineral Crush, behövde påfyllning av Topaz. Den förpackningen är slut och mitt favoritlack genom tiderna. Den rosa är också så fin så den passade jag på att köpa samt det nya överlacket gel shine. Ska bli spännande att pröva den. Sen duschgel behövs alltid, Tropics påminner om Fa produkterna - minns ni dem? Jag älskade Fa duschgel och denna är väldigt lik. Ljuvig sommardoft.


De fina solglasögonen inhandlade jag från HM, så söta :) Jag har väldigt svårt att hitta solglasögon jag gillar och passar i så blev så glad över att de var just dessa jag gillade. Summer ready!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar