tisdag 3 maj 2016

Fem Instagram bilder



Här är några bilder från Instagram, de senaste dagarna. På första maj blev det en sväng på torget och äta pehmis och köpa remmar, sen fick vi hemgjorda munkar. Gott! Jag gillar inte mjöd men andra drack det nog :P I gott sällskap. En skön dag.



Jag har också beställt stämplar och presentkort från Vistaprint. Eftersom jag har en hel del visitkort kvar och vill gärna ha med min webshop och blogg så köpte jag två såna här att använda nu i Avon sammanhang. Presentkorten har jag gjort så att det gäller endast beställningar via mig och är i kraft i tre månader. Detta kommer att vara fiffigt runt julen. Funderar om jag skulle lotta ut ett presenkort här i bloggen, någon som är intresserad? Längesen jag hade en bloggtävling! :)


Snapchat is fun. Oftast sparar jag massa bilder och glömmer att publicera. Är jag inte söt? Snowball var lite Zlatan här om dagen. Heter ninozia där.



I fredags när jag var ledig umgicks jag med en vän och kollega som hade hämtat hem en special delivery från Helsingfors. Vad tror ni att det är? :D Kommer snart upp på bloggen. Tack ännu en gång vännen.


Ni hittar mig här på Instagram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar