söndag 23 mars 2014

Resultatet

Detta kom jag hem med. Förutom detta två tunikor från Gina Tricot som var så fina på så jag köpte en i ljusgrått och den andra mörkgrått, syns bara lite av dem på bilden. 149 kr st var inte så farligt. Jag tycker det är jättesvårt att hitta t-shirts som inte är så urringade och inte för korta när jag har rätt så lång överkropp, irriterande. Om någon vet var såna finns enfärgade eller liknande, tips mottages tacksamt! Nästan så man får vända sig till sportigare modeller just nu känns det som. Finns mycket plagg i butik nu som man inte alls gillar :/

Blev överlycklig när jag hittade jeansen jag prövade innan jul till halva priset som jag inte köpte då för vi handlade julklappar den dagen :) 249 kr för de, snygga på från Gina Tricot. Även den svartgråa toppen uppe är därifrån, 149 kr. Adidas tightsen är egentligen löpartights, men jag springer inte precis :P Utan till gymmet eller när jag är ute och går. Insåg jag endast har ett par träningsbyxor så behövde ett par till. Snygga på var de också ^^ 199 kr, hade kostat 399 kr på Stadium. Nike toppen som är längre modell var nedsatt från 249 kr till 149 kr på Intersport. Sen världens sötaste kattmössa från Monki :) Jag älskar när de har tygväskor och andra små detaljer med katter på. Ångrar att jag inte köpte ett längre halsband med två svarta katter, men det hinner jag väl en annan gång. Hur som helst är jag riktigt nöjd med allt :)



J var helt utan träningsbyxor, har bara ett par som nästan har blivit för stora och som han mest använder hemma. Allt förutom Soc tränings t-shirten är från Intersport, de hade jättebra rea där och hade kunnat köpa mer till oss båda men höll fingrarna lite i styr :P Här kostade allt 80kr-249kr-75kr-125kr. Allt var nedsatt. Nu är vi båda nöjda och glada :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar