lördag 8 mars 2014

Feels like spring

Det är underbart att vakna upp och solen skiner. Det är 5 grader varmt idag här och riktigt skönt. Vi håller på och tvättar 4 kassar med tvätt. Lär ta en stund :P Har en del tidnignar och sånt jag inte hunnit läsa på ett tag, så idag tänker jag bara njuta av ledigheten och mysa. Har dammsugat och torkat golvet också så det känns bra att slappan av då. Svårt att göra det när det är råddigt.

Nu har jag haft igång min telefon snart i 100 timmar. Helt otroligt! LG G2 är garanterat ett av bästa köpen ifjol. Kamerna är ännu till super på den, vilket var ett av mina krav på den nya telefonen. Sen är den lätt att skriva med - passligt stor. På Iphone blev det lätt att jag skrev ofta fel. Den lever vidare i alla fall i goda händer :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar