fredag 14 mars 2014

Buzzning:oral-b

För ett tag sen fick jag ett paket från Buzzador och fick äran att gratis pröva tre olika borsthuvuden FlossAction, 3D White och TriZone till el-tandborsten samt en tandkräm Oral-B Pro Expert. Tandkrämen har faktiskt varit över förväntan, även den andra i hushållet har gillat den :) Själv har jag blivit mer skeptisk till fluor men ska använda den här till slut i alla fall. 

Jag upptäckte ju senare att det är två huvuden i en förpackning, så jag missade lite där när jag har delat ut två paket. Det är endast TriZone som jag själv har lämnat med. Jag har nyss börjat använda el-tandborste så det känns lite svårt ännu i början. Det är ju lite ovant! Hur som helst gillar jag TriZone borsten. Dessa säljs på t.ex. Clas Ohlson, Stockmann, Expert, Gigantti, Prisma, K-CM, K-M osv. för ett rekommenderat pris 15,90€.

De andra typerna av borsthuvuden har jag delat ut till två vänner som även har skickat in på Buzztrack kort. 
Är det någon av mina läsare som också har Buzzat/pröva dessa produkter?

Som Buzzador får man gratis pröva olika produkter och komma med i olika kampanjer. Bli en Buzzador du också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar