fredag 21 mars 2014

Äntligen fredag

Exakt en vecka har gått sen jag bloggade sist. Det har varit en bra vecka :) Har varit två gånger på gymmet hitills denna vecka, blir ett besök till i helgen. Cyklat mest och prövat lite maskiner för bröstmusklerna och herregud vad sjuk jag har varit i kroppen :P Sen har jag varit i bastu efter alla pass. Riktigt bra bastu som inte så många verkar använda. 

Idag är det extra skönt att det är fredag när man har jobbat hårt. Blev så glad när man kom hem till ett städat hem, diskat och mat på bordet :) Tvättar nu som bäst och sen ska jag njuta av kvällen. Ledig imorgon, underbart! Hoppas bara det fortsätter vara +grader, inte så kul häromdagen när det kom massor av snö och jag kom inte mig fram till alla ställen jag skulle ha behövt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar