söndag 4 september 2011

Skor

Det är så skönt att ha en städad lägenhet, jag känner mig direkt lugnare. Vilken harmonisk känsla :) Hittade en bokhylla idag på findit.fi som jag ringde på, tyvärr var den i Jakobstad och har inte möjlighet att hämta den just nu utan kärra och så =/ Bara att vänta och se om man hittar en ny billigt eller en i gott skick begagnat. Om ni vet någon som har en simpel bokhylla i gott skick, säg till! Det är till mina böcker som jag behöver den.


Här är en bild på mina nya kilklackar från Bianco som jag inte hittade bild på tidigare. Älskar remdetaljen på sidan. Väldigt bekväma!


Invigde dessa som jag shoppade på Din Sko i Stockholm, perfekta höst stövletterna. Kostade 150 kr eller något, halva från rea priset.


Körde på lila ögonskugga idag och mörkgrön kajal från Avon. Inte så bra bild, men gillar att leka med färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar