måndag 12 september 2011

Papper bloppis fynd

Besökte bloppiset vid Ritz, riktigt trevligt. Kände igen flera bloggare också så det var roligt :) Tog inga kort där men kan visa det som jag fyndade. Om det är någon bloggare vars plagg jag har köpt kan ni ju hojta till ;)



Ny Adidas t-shirt 3€. Tröjan till höger köpte jag efteråt på H&M när vi gick på stan, gillar när det är detaljer på ärmarna. 14,95€.


Fin midjekjol, ny 3€.


Denn är jag mest nöjd över! Så snygg på, från Mango 3€.


Bakifrån


Snygg festklänning. Ska pröva att sätta ett svart bälte nån gång. H&M 5€.


Snygg olivgrön klänning 1,50€.

Förutom detta köpte jag en gardin till köket som var med Ikea mönster för 3€. Passade perfekt :) Såg bara att det var en tygbit men blev överlycklig när jag såg att den var färdigt sydd och perfekt längd. Kommer bild senare ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar